Specjalista ds. obsługi klienta międzynarodowego w Piasecznie
Miejsce pracy: Piaseczno

T-Mobile gwarantuje niepowtarzalną atmosferę miejsca pracy, w którym możemy liczyć na siebie nawzajem i wszyscy walczymy o wspólny cel. Nasza firma to miejsce wzajemnej inspiracji i niezwykłych wyzwań.

Twoją rolą będzie:

  • Zapewnienie kluczowym klientom korporacyjnym profesjonalnego wsparcia w sprawach technicznych
  • Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń awarii usług telekomunikacyjnych w języku angielskim
  • Wstępna diagnostyka problemów klienta


Twój profil:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Dyspozycyjność (praca zmianowa)
  • Zaangażowanie, odporność na stres, otwartość na nowe wyzwania
  • Ogólna wiedza o technologiach wykorzystywanych w sieciach telekomunikacyjnych (SDH, DWDM, Ethernet, IP VPN)
  • Mile widziane wykształcenie techniczne (telekomunikacja, elektronika)

W zamian oferujemy:

  • Unikalną możliwość pracy na samodzielnym stanowisku w firmie o unikalnej kulturze organizacyjnej, będącej częścią globalnego koncernu
  • Ciekawą pracę w młodym i pełnym entuzjazmu zespole
  • Kontakt z najnowszymi technologiami
  • Atrakcyjny Pakiet Benefitów
  • Zapewniamy dojazd do pracy z Warszawy

Nie zwlekaj! Aplikuj już dziś na adres : praca @t-mobile.pl
Naszym przyszłym pracownikom gwarantujemy najlepsze warunki do osiągania  wyników i rozwoju oraz doskonałą atmosferę pracy.
 


Aplikuj

szczegóły

Dodano
1 dni temu
Wynagrodzenie:
Do uzgodnienia
Lokalizacja
Polska,
Obserwuj
Obserwuj
Ogłoszeniodawca
T-Mobile Polska S.A.
+48 Wyświetl numer
Wyślij wiadomość

Aplikuj

ID: 50 | Opublikowane 09.05.2019 14:16 | Zgłoś nadużycie
Inne oferty
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem